Kedvencem (0)
Írjon, szívesen segítünk! info@glamonde.hu . HÉ - PÉ 9-17
Tanácsok és tippek
Szakértők vagyunk

Nem viccelünk! Mindent tudunk az ágyneműről, ugyanis már évek óta ezzel foglalkozunk. Kerülje el a fölösleges hibákat és a téves kísérleteket, vásároljon ágyneműhuzatot okosan. Mindent amit tudunk, szívesen megosztunk a magazinunkban.

Glamonde ágyneműhuzat

Gondmentes árucsere és reklamáció

Tetszenek az ágyneműhuzataink, de nem bízik az interneten történő vásárlásban? Nem kell aggódnia. Felveheti velünk a kapcsolatot egyszerűen telefonon vagy e-mailben, mindig velünk kommunikál, nem géppel.

Árucsere

A megrendelt ágyneműhuzat nem egyezik meg az elképzelésével? Semmi baj. Küldje vissza nekünk a terméket, válasszon másik ágyhuzatot kínálatunkból és mi megküldjük Önnek.

Termékvisszaküldés

ikona vrácení zboží do 100 dnů

Ha úgy döntött, hogy bármely okból visszaküldi az árut, természetesen jogában áll. A Glamonde-nál 100 napon belül megteheti! Kérjük, a terméket használatlanul és mosatlanul küldje vissza nekünk. A legjobb, ha eredeti csomagolásában teszi meg, de visszaküldheti egyéb csomagolásban is. A lényeg, hogy ne menjen tönkre a szállítás folyamán. Nem kell megadnia a visszaküldés okát, de ha így tesz, segíthet nekünk szolgáltatásaink javításán. A csomag átvételét követően visszautaljuk a termék árát.

 

A reklamációkat a lehető leggyorsabban rendezzük

A reklamációkat a lehető leggyorsabban rendezzük. A reklamáció két esetben fordulhat elő, de lényeges a tisztességes bánásmód.

  • Nálunk történt a hiba

Bár az ágyneműhuzatot gyártása során többször ellenőrizzük, hibázni emberi és néha a hiba egyszerűen csak megtörténik. Küldje vissza nekünk a reklamált terméket és a lehető legpontosabban írja le a hibát. Kapcsolatba lépünk Önnel és közösen megegyezünk az árucserén vagy a pénzvisszatérítésen.

  • Önnél történt a hiba

Hibázhatnak a vásárlók is, de a hiba pontos leírásával elkerülhető a hosszas laboratóriumi vizsgálat. Mindig rájövünk hogyan történt a baj, az őszinteséggel időt takaríthatunk meg és nem veszik el a bizalmunk sem egymásban. A panasz optimális megoldása érdekében törekedjünk a tisztességes bánásmódra.

Hová és hogyan küldheti vissza a terméket?

Értesítsen minket szándékáról. Küldünk egy retúrjegyet, amit a csomagra tapaszt és a legközelebbi Csomagküldő.hu átvevőhelyen átad. A Csomagküldő.hu szolgálat átvevőhelyeit az alábbi linkre kattintva találja: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek. A Csomagküldő a benyújtott retúrjegy alapján visszajuttatja hozzánk a csomagot.

 

Tiszteljük a vásárlókat

Vásárlási és reklamációs feltételeink világosak és egyértelműek, semmit sem titkolunk. Mindig törekszünk a hatékony kommunikációra, amivel számos kétértelműséget elkerülhetünk. Örülnénk, ha elégedett lenne a Glamonde webáruházban történő vásárlással.

További cikkek